Članak

NEWS
12. studenog 2019.

Za rekonstrukciju promatračnice na Sedlu započela procedura nabave građevinskih radova

U sklopu projekta Marjan 2020 – brdo prošlosti, oaza budućnosti Grad Split je započeo proceduru postupka nabave za izvođenje građevinskih radova na rekonstrukciji promatračnice na Sedlu.

Postojeću, neadekvatnu promatračnicu za dojavu požara koja nema mogućnost primanja posjetitelja, zamijenit će nova promatračnica koja će uz svoju primarnu svrhu za vatrodojavu biti i dio turističke ponude na Marjanu. Nova promatračnica bit će opremljena i liftom te potpuno dostupna osobama s invaliditetom, imat će i sanitarni čvor te prostor opremljen za kontinuiran boravak nadzornog osoblja. Grad Split je Nacrt Dokumentacije o nabavi i Troškovnik dana 11. studenog 2019. stavio na prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima u trajanju do 19. studenog 2019. godine.

Procijenjena vrijednost nabave iznosi 3.793.000,00 kuna (bez PDV-a), a sve informacije o postupku savjetovanja nalaze se na https://eojn.nn.hr/SPIN/APPLICATION/IPN/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?id=3355516

Osnovni cilj projektnog prijedloga Marjan 2020 – brdo prošlosti, oaza budućnosti je održivo korištenje prirodne baštine kako bi se doprinijelo održivom društveno-gospodarskom razvoju na lokalnoj i regionalnoj razini. Specifični cilj projektnog prijedloga je povećati privlačnost i obrazovni kapacitet te uspostaviti bolje upravljanje posjetiteljima prirodne baštine, pri čemu je projekt usmjeren na razvijanje javne svijesti o važnosti očuvanja bioraznolikosti i georaznolikosti kroz promociju park-šume Marjan.

  • Projekt Marjan 2020 – brdo prošlosti, oaza budućnosti se financira sredstvima Europskog fonda za regionalni razvoj.
  • Nositelj projekta: - Javna ustanova za upravljanje Park-šumom Marjan
  • Partneri: Grad Split, Turistička zajednica Grada Splita, Splitski sportski sveučilišni savez
  • Trajanje projekta: 32 mjeseca (svibanj 2018 – prosinac 2020)
  • Ukupni budžet projekta: 26,6 milijuna kuna
  • EU sufinanciranje: 15,8 milijuna kuna