index
press.gif
Arhiva vijesti u 2019.
Arhiva vijesti u 2018.
Arhiva vijesti u 2017.
Arhiva vijesti u 2016.
Siječanj
Veljača
Ožujak
Travanj
Svibanj
Lipanj
Srpanj
Kolovoz
Rujan
Listopad
Studeni
Prosinac
Arhiva vijesti u 2015.
Arhiva vijesti u 2014.
Arhiva vijesti u 2013.
Arhiva vijesti u 2012.
Arhiva vijesti u 2011.
Arhiva vijesti u 2010.
Arhiva vijesti u 2009.































main_galerija
Split - Sustipan /4/

Za devet dana počinje Ultra Europe festival

Preko 150 tisuća posjetitelja iz preko 130 zemalja svijeta doći će slijedeći tjedan u grad pod Marjanom. Četvrtu godinu zaredom Ultra Europe festival će se održati u Hrvatskoj, u Splitu na Braču, Hvaru i Visu gdje će se od 14. do 20. srpnja na devet različitih pozornica naći 150 DJ-a.

2016_07_05_ultra1.jpg Rečeno je to na današnjoj konferenciji za medije u hotelu Park koju su održali organizatori „Ultra Europe“ festivala, zajedno s predstavnicima Grada Splita, Turističke zajednice grada Splita, Splitsko-dalmatinske županije i Ministarstva turizma.
2016_07_05_ultra2.jpgKako je uvodno istaknuo zamjenik gradonačelnika, Goran Kovačević,  broj turista u Splitu rastao je s brojem posjetitelja „Ultre“.
„Građani me ovih dana pitaju hoće li „Ultra“ ostati u Splitu? Mi ćemo napraviti sve da tako bude. Moram priznati kako je prva godina je bila veliki izazov.  Bilo je dosta skeptičnih. Svi su u čudu gledali 'ultraše' te prve godine. Međutim, vidjeli smo kako se radi o vedroj i radosnoj mladosti koja cijelim gradom širi pozitivnu energiju. Lani sam čuo dvije bake kako su rekle: Evo opet naše dice!“, kazao je Kovačević.
Alijana Vukšić, direktorica TZ Grada Splita istaknula je kako je „Ultra“ pomogla brendiranju Splita i Hrvatske.
2016_07_05_ultra3.jpg„Na današnji dan kapacitet u Splitu je 22.300 kreveta, a prije prve „Ultre“ imali smo samo 13 tisuća kreveta. Zajedno s organizatorima „ Ultre“ izdali zajedničku informativnu brošuru, gdje se nalaze sve važne informacije i mape grada koje će posjetiteljima biti vrlo korisne.“, kazala je Vukšić.
„Ponekad zaboravimo i na komunalne službe, male ljude, čistače, vatrogasce, liječnike, prodavače novina, bez njih „Ultra“ ne bi bila ono što je. Naravno, zahvaljujem se gradu i građanima, jer sa smiješkom gosti odlaze i dolaze u Split“, rekao je Sandi Kuplen, direktor prodaje „Ultre“.
Luka Jureško, direktor komunikacija „Ultre“ istaknuo je kako su posjetitelji i svih krajeva svijeta oduševljeni Splitom i susjednim otocima.„Gosti su oduševljeni Splitom i toplinom njegovih građana. Mnogi ostaju u Splitu duže nego što traje festival. Ljudi ne mogu vjerovati da postoje ovakve prirodne ljepote koje su tako blizu. Oni žele doživljaj, a „Ultra“ im to donosi. Planiramo ostati u Splitu, ali odluka nije na nama.“ poručio je Jureško.

Print

 
Press
Savjet mladih
Nacionalne manjine
Prevencija kriminaliteta
Temeljni akti Grada Splita
Proračun Grada Splita
Natječaji i oglasi
Prostorno planska dokumentacija
Planovi grada
Servisne informacije
Plan upravljanja gradskom jezgrom
Legalizacija
Error
 
 
footer
 
naslovnica mapa Weba