index
press.gif
Arhiva vijesti u 2019.
Arhiva vijesti u 2018.
Arhiva vijesti u 2017.
Arhiva vijesti u 2016.
Arhiva vijesti u 2015.
Siječanj
Veljača
Ožujak
Travanj
Svibanj
Lipanj
Srpanj
Kolovoz
Rujan
Listopad
Studeni
Prosinac
Arhiva vijesti u 2014.
Arhiva vijesti u 2013.
Arhiva vijesti u 2012.
Arhiva vijesti u 2011.
Arhiva vijesti u 2010.
Arhiva vijesti u 2009.































main_galerija
Split - Tomića stina

Zahvaljujući Ultri Split postaje europska i svjetska destinacija

„U prethodne dvije godine Split je stekao veliko iskustvo u organizaciji Ultra festivala, manifestacije za koju u svega nekoliko dana imamo pravi desant gostiju. Zajedno s organizatorima te svim institucijama u gradu ...

2015_07_02_ultra-press.jpg ... i ostalim sudionicima koji sudjeluju u organizaciji ovog događaja osnovali smo koordinaciju koja je osigurala da grad na najbolji način dočeka ovakav jedan događaj, da pruži logističku potporu i sigurnost svim posjetiteljima za vrijeme događanja ove manifestacije“, kazao je zamjenik splitskog gradonačelnika Goran Kovačević na današnjoj konferenciji za novinare na kojoj je najavljeno održavanje festivala 10.,11. i 12. srpnja ove godine na stadionu u Poljudu.
„Ponosni smo i osjećamo se velikim dobitnicima, s obzirom da je utjecaj Ultre, koja će se održavati još dvije godine, prešao granice, ne samo grada i županije, nego i Hrvatske“, istakao je Kovačević, zahvalivši Ministarstvu turizma te posebno organizatorima što su prepoznali potencijal Splita kao destinacije za organiziranje ovako velike manifestacije. „Naš cilj je da Split bude evropska i svjetska turistička destinacija. Porast gostiju te činjenica da smo dobili u jakoj konkurenciji ovu manifestaciju pokazuje da smo na dobrom putu“, zaključio je zamjenik Kovačević, rekavši da grad proživljava pravu turističku renesansu.
Direktor festivala Joe Bašić je naglasio da je sretan jer se po treći put uspjelo organizirati ovaj festival te zahvalio svima, od Ministarstva do Turističke zajednice i grada te brojnih sponzora, jer su stali iza ovog velikog projekta, posebno istaknuvši veliki i svakodnevni doprinos zamjenika splitskog gradonačelnika Gorana Kovačevića. Bašić je naveo da je Ultra najveći međunarodni glazbeni događaj ikada održan u Hrvatskoj, sa prošlogodišnjim učinkom potrošnje od 500 milijuna kuna. „Ove godine smo proširili program na sedam dana i već sada imamo prodane ulaznice u 43 države. Porast prodaje ulaznica se za 30 posto 2015_07_02_ultra-press-2.jpgpovećao u zemljama koje do sada nisu bila tržišta sa velikom kupnjom, čemu je doprinijelo upravo produženje trajanja cijelog događaja. Ove godine nudimo i četiri pozornice. Poboljšat ćemo usluge na stadionu, kao i sanitarne uvjete. Već su rasprodane sve ulaznice za Ultra Beach 14. srpnja na Hvaru“, kazao je Bašić zahvalivši HNK „Hajduk“ na korištenju stadiona.
Ministar turizma Darko Lorencin je ustvrdio da se Ultra festival pozicionirao kao pravi mega spektakl. „Ta priredba je značajna ne samo s financijskog aspekta, jer regija može pokazati sve svoje atribute te su učinci i neizravni, pogotovo jer na Ultru dolazi velik broj mladih ljudi. Naš cilj je stoga bio ne samo podrška Ultri ove godine nego izrada modela suradnje za 2016. i 2017. godinu s namjerom da se Ultra produlji do 2022. godine, s ciljem da ostvarimo i neke druge sinergijske efekte u promociji Hrvatske, a time i razvoju turizma“, rekao je ministar Lorencin. Predstavnici Turističke zajednice govorili su o velikim učincima rasta posjete gostiju, koji rezultiraju i trendom ukupnog rasta gostiju tokom cijele godine s obzirom na efekte velike promocije Splita u svijetu.

Print

 
Press
Savjet mladih
Nacionalne manjine
Prevencija kriminaliteta
Temeljni akti Grada Splita
Proračun Grada Splita
Natječaji i oglasi
Prostorno planska dokumentacija
Planovi grada
Servisne informacije
Plan upravljanja gradskom jezgrom
Legalizacija
Error
 
 
footer
 
naslovnica mapa Weba