index
press.gif
Arhiva vijesti u 2018.
Siječanj
Veljača
Ožujak
Travanj
Svibanj
Lipanj
Srpanj
Kolovoz
Rujan
Listopad
Studeni
Prosinac
Arhiva vijesti u 2017.
Arhiva vijesti u 2016.
Arhiva vijesti u 2015.
Arhiva vijesti u 2014.
Arhiva vijesti u 2013.
Arhiva vijesti u 2012.
Arhiva vijesti u 2011.
Arhiva vijesti u 2010.
Arhiva vijesti u 2009.































main_galerija
Split - doček Gorana Ivaniševića

Dodatne mjere za nastavak privremene prometne regulacije

Zamjenik gradonačelnika Nino Vela danas je, nakon sastanka s predstavnicima službi Grada Splita, Prometne policije PU SD, Lučke uprave, Hrvatskih cesta, Prometa Split i predstavnicima kotareva Bačvice i Grad, predstavio nove, dodatne mjere koje će podržati i poboljšati sadašnju privremenu prometnu regulaciju kroz Zvonimirovu ulicu i Trajektnu luku.

2018_08_13_lucka1.jpg „Samo danas imamo 5 i pol milijuna putnika u gradskoj luci, a prije 10 godina je to bilo upola manje. Ista infrastruktura ima dvostruko veće opterećenje i na nama je ne pomiriti se s time, svake godine smo u težoj situaciji. Građani Splita i naši gosti očekuju pomake na ovom području u smjeru ublažavanja velikih prometnih gužvi. Nova prometna regulacija zadnja četiri dana dala je određene rezultate, poboljšanja su vidljiva, no problem nije riješen već dijelom ublažen. Danas smo se usuglasili da s ovom regulacijom prometa treba nastaviti uz dodatak nekih novih manjih mjera koji će pomoći boljoj protočnosti. Dogovoreno je kako će se parkiralište na Katalinića zamijeniti za voznu traku, kako bi promet koji izlazi iz trajekata išao brže prema Bačvicama“ rekao je Vela.
Dodao je i kako će se ukinuti još jedan, srednji, pješački prijelaz ispred Luke pa će ostati samo dva, a da će djelatnici Lučke uprave dodatnim naporom omogućiti bolje korištenje voznog traka kojim se ulazi u trajektu luku.
Sljedeći korak, planiran za idući tjedan, bit će potpuno okretanje prometa u trajektnoj luci u jednosmjerni, prema Bačvicama. Zamjenik Vela se zahvalio svima koji su pomogli kako bi se ova regulacija prometa učinila učinkovitijom u uvjetima velikog prometnog opterećenja gradske luke i grada općenito te rekao kako su svi svjesni kako nema trenutnog rješenja, ali ima ublažavanja postojećeg preopterećenog stanja.
Tehnički direktor Prometa Split Ante Zovko najavio je reorganizaciju autobusnih linija koje prolaze kroz gradsku luku od subote, 18. kolovoza, a sve u svrhu bolje protočnosti prometa: „Odabrali smo četiri linije, Linija br. 80 sada ima stajalište na kolodvoru, od subote će to biti terminal Sukoišan. Autobusnu liniju br. 2 iz Kaštel Sućurca ćemo skratiti do HNK, a linije 11 i 17 će u prometu iz grada prometovati Vukovarskom, Ulicom slobode i ponovno izlazak na Pojišansku cestu, s tim da se gubi samo stajalište na Pazaru. Tako ćemo dobiti 77 prolazaka manje kroz trajektnu luku, a to putnici na ove 4 linije neće bitno osjetiti.“
Načelnik splitske Prometne policije Željko Kapetanović rekao je kako je Prometna policija sa svim resursima upregnuta u poboljšanje cirkulacije prometa: „Uz naš operativni sastav, dnevno imamo 15 do 20 bobija koji su svi raspoređeni na određene točke za koje smatramo da su ključne za uspostavu bolju protočnosti prometa. Ubuduće ćemo bolje nastaviti sa svim resursima, preusmjeravat ćemo pješake koji u tom momentu zakrčuju promet.“
Na temu fizičke regulacije prometa načelnik Kapetanović rekao je kako se ona uspostavlja samo kada je neophodno potreba: „Semafori najbolje reguliraju promet i vozači koji ne poštuju prometa pravila i koji ulaze u križanje nakon što utvrde i vide i znaju da neće moći proći, oni svojim nesavjesnim ponašanjem dovode do čepova. Članak o sigurnosti na cestama takvu pojavu sankcionira s 1000 kuna.“
Vicko Vrgoč, koordinator operative Lučke uprave, naglasio je da se radi sve da bi zastoji u luci bili što manji: „Gradska luka je dio gradskog centra i tu se događaju vršna opterećenja. To su točke gdje svi moramo biti maksimalni u svome radu. Bitan je odljev iz trajektne luke. Najbitnije da taj iskrcaj ne zatvori promet. Žarišne točne su usporenja na pješačkim prijelazima, izlazak iz Bijankinijeve. Pokušavamo trajektne linije udaljiti od prostora od pothodnika do autobusnog kolodvora. Sada tu imamo samo liniju Starigrad. Sve više koristimo carinski gat i oslobađamo treću traku koja vuče kolonu s gradskih ulica. Tu smo došli do maksimalne mogućnosti.“Naglasio je kako promet u luci stalno raste i tome se treba stalno prilagođavati. Dugoročno rješenje je luka Stinice gdje bi se za početak izmjestili međunarodni, kamionski i robopromet, koji je najviše zaslužan za velik dio gužvi zadnjih dana.

Print

 
Press
Savjet mladih
Nacionalne manjine
Prevencija kriminaliteta
Temeljni akti Grada Splita
Proračun Grada Splita
Natječaji i oglasi
Prostorno planska dokumentacija
Planovi grada
Servisne informacije
Plan upravljanja gradskom jezgrom
Legalizacija
Error
 
 
footer
 
naslovnica mapa Weba